easyhours

Docházkový systém a evidence docházky online

Profesionální docházkový software EasyHours - evidence docházky zaměstnanců, automatické výkazy práce, přehled docházky. Splňte povinnou evidenci pracovní doby snadno a efektivně.

100% GDPR-compliantSplňuje české předpisy5 let dokumentace
EasyHours Time Tracking Dashboard

Kompletní docházkový systém pro české firmy

Docházkový software s výkazy práce a evidencí docházky zaměstnanců

Vyvinuto pro české firmy

EasyHours je vyvinuto specificky pro potřeby českých firem v oblasti přesné a spolehlivé evidence pracovní doby. Náš systém zajišťuje, že vždy dodržujete platnou legislativu týkající se pracovní doby, přestávek a dokumentace.

Inteligentní a automatizované

S automatickou synchronizací, inteligentním řízením projektů a podrobnými reporty získáte kompletní přehled o čase zaměstnanců a spotřebě zdrojů firmy. Systém je navržen tak, aby byl intuitivní a snadno použitelný jak pro zaměstnance, tak pro vedení.

Bezpečné a spolehlivé

Naše řešení se bezproblémově integruje se stávajícími systémy a zajišťuje, že všechna data jsou bezpečně uložena v souladu s GDPR. S více než 10 000 spokojenými uživateli v České republice je EasyHours preferovaným řešením pro firmy, které upřednostňují přesnost a compliance.

10 000+
Aktivních uživatelů v České republice
99,9%
Garantovaná dostupnost
5 let
Automatické uchovávání dat
Time tracking overview

Výkonné funkce pro moderní firmy

Vše, co potřebujete pro efektivní evidenci pracovní doby a řízení projektů

Sledování času v reálném čase

Spouštějte a zastavujte časovače jediným kliknutím. Automatické zaznamenávání přestávek a připomínky zajišťují správnou dokumentaci.

Zjistit více

Správa projektů a úkolů

Organizujte práci do projektů a úkolů. Získejte přehled o spotřebě času a rozpočtech v reálném čase.

Zjistit více

Pokročilé reporty

Detailní analýzy a možnosti exportu. Přizpůsobte reporty pro vedení, mzdy a fakturaci.

Zjistit více

Správa týmu

Spravujte zaměstnance, schvalujte hodiny a získejte přehled o pracovní zátěži týmu.

Zjistit více

Mobilní aplikace

Zaznamenávejte čas kdekoli s našimi iOS a Android aplikacemi. Funguje i offline.

Zjistit více

Compliance a bezpečnost

100% GDPR-compliant s automatickým zálohováním a bezpečným ukládáním dat v EU.

Zjistit více

Mobilní aplikace pro iOS a Android

Time tracking timer
Activity overview
Analytics and reports
Team invitations

Sledování času přizpůsobené vašemu odvětví

Specializovaná řešení pro různá odvětví

Stavebnictví

Ideální pro staveniště s potřebou přesného zaznamenávání pracovních hodin na různých projektech a lokalitách.

  • GPS-based check-in na staveništích
  • Sledování času specifické pro projekty a zakázky
  • Integrace s mzdovými systémy

Poradenské společnosti

Optimální pro poradce a konzultanty, kteří potřebují přesně dokumentovat fakturovatelné hodiny.

  • Detailní registrace hodin podle klienta
  • Automatický základ pro fakturaci
  • Analýzy ziskovosti podle projektů

IT & Software

Ideální pro vývojáře a IT týmy s potřebou agilního řízení projektů a sledování času.

  • Integrace s projektovými nástroji
  • Sledování sprintů a milníků
  • Alokace zdrojů napříč týmy

Zdravotnictví & Péče

Bezpečné řešení pro zdravotnický sektor se zaměřením na plánování směn a compliance.

  • Plánování směn a správa střídání
  • Výpočet přesčasů a pravidla přestávek
  • Bezpečné a důvěrné zpracování dat
Industry specific time tracking solutions

Připraveni začít s profesionální evidencí pracovní doby?

Připojte se k více než 10 000 českým společnostem, které již používají EasyHours

Není vyžadována kreditní karta • 30denní bezplatná zkušební doba • Zrušte kdykoli