Zásady ochrany osobních údajů
Naposledy aktualizováno: 9. března 2025
Ve společnosti EasyHours.eu se zavazujeme chránit vaše soukromí. Tyto stručné zásady ochrany osobních údajů vysvětlují, jaká data shromažďujeme, proč je shromažďujeme a jak s nimi nakládáme v souladu s obecným nařízením EU o ochraně osobních údajů (GDPR).
Shromažďování dat a účel
Shromažďujeme pouze osobní údaje, které jsou nezbytné pro poskytování naší služby sledování času a splnění zákonných požadavků:
- Jméno a e-mailová adresa: Shromažďovány při registraci účtu a používány pro přihlášení, správu účtu a zákaznickou podporu. Tyto informace nám umožňují spravovat váš účet a komunikovat s vámi ohledně služby.
- GPS poloha a časové razítka: Shromažďovány při příchodu a odchodu z práce pomocí EasyHours. Vaši polohu a časové záznamy používáme k přesnému zaznamenávání vašich pracovních hodin. To je nezbytné pro pomoc zaměstnavatelům a zaměstnancům při dodržování předpisů EU o pracovní době zaměstnanců (např. směrnice o pracovní době). Vaše údaje o poloze nepoužíváme k jiným účelům.
- Analytická data webových stránek: Když navštívíte naše webové stránky, používáme analytické nástroje zaměřené na ochranu soukromí (jako SimpleAnalytics nebo Plausible) ke shromažďování základních, anonymizovaných údajů o používání (jako jsou zobrazení stránek a odkazující stránky). Tyto analytické nástroje nepoužívají cookies ani neshromažďují osobně identifikovatelné informace a používáme je výhradně ke zlepšení našich webových stránek a uživatelské zkušenosti.
Neshromažďujeme žádné další osobní údaje nad rámec výše uvedených. Také neprodáváme vaše data ani je nepoužíváme k marketingu bez vašeho výslovného souhlasu.
Uchovávání a zabezpečení dat
Bereme zabezpečení dat vážně a implementujeme opatření k ochraně vašich informací:
- Zabezpečené EU servery: Všechna osobní data (včetně vašeho profilu a záznamů pracovní doby) jsou uložena na zabezpečených serverech v Německu. Ukládání dat v EU znamená, že jsou chráněna přísnými evropskými zákony o ochraně osobních údajů.
- Šifrování: Citlivá data, jako jsou vaše GPS souřadnice polohy, jsou šifrována jak při přenosu, tak v klidu. To znamená, že vaše poloha a časové záznamy jsou uloženy v kódovaném formátu, který nelze číst bez správného oprávnění. Používáme také průmyslový standard HTTPS/SSL k zabezpečení přenosu dat mezi vaším zařízením a našimi servery.
- Kontrola přístupu: Pouze oprávněný personál EasyHours má přístup k osobním datům a pouze pro účely popsané v těchto zásadách. Pravidelně kontrolujeme naše bezpečnostní postupy, abychom zabránili neoprávněnému přístupu nebo sdílení.
Uchovávání dat
Osobní data uchováváme pouze tak dlouho, jak je nezbytné pro poskytování služeb a dodržování zákonů:
- Aktivní účty: Pokud máte aktivní předplatné nebo účet u EasyHours, budeme vaše data (informace o profilu, pracovní záznamy atd.) uchovávat po dobu, kdy službu používáte. To vám umožňuje přístup k historii vaší pracovní doby a zaměstnavatelům udržovat požadované záznamy.
- Zrušené nebo neaktivní účty: Pokud zrušíte své předplatné EasyHours nebo se váš účet stane neaktivním, budeme vaše data uchovávat až jeden rok po datu zrušení/neaktivity. Uchováváme je v tomto období pro případ, že byste svůj účet znovu aktivovali nebo potřebovali získat předchozí záznamy, a abychom splnili případné zákonné požadavky na uchovávání.
- Smazání po době uchovávání: Po roce od zrušení nebo neaktivity trvale smažeme nebo anonymizujeme vaše osobní data z našich systémů. Samozřejmě máte možnost kdykoli požádat o okamžité smazání vašich dat (viz Uživatelská práva níže), v takovém případě této žádosti vyhovíme, pokud nejsme ze zákona povinni určitá data uchovávat po delší dobu.
Uživatelská práva
Jako uživatel EasyHours a registrovaná osoba podle GDPR máte plnou kontrolu nad svými osobními údaji. Máte následující práva, která můžete uplatnit kdykoli:
- Právo na přístup: Můžete požádat o kopii všech osobních údajů, které o vás máme. To zahrnuje informace o vašem profilu a případné záznamy o pracovní době spojené s vaším účtem. Tyto informace vám poskytneme v běžném elektronickém formátu.
- Právo na opravu: Pokud jsou některé z vašich osobních údajů nesprávné nebo zastaralé (například pokud potřebujete aktualizovat své jméno nebo e-mail), máte právo je opravit. Základní informace můžete obvykle aktualizovat prostřednictvím nastavení účtu, nebo nás můžete kontaktovat pro pomoc.
- Právo na výmaz: Můžete požádat o vymazání svých osobních údajů ("právo být zapomenut"). To lze provést smazáním vašeho účtu nebo nás kontaktovat specificky pro odstranění vašich údajů. Pokud nejsme povinni uchovávat údaje z právních důvodů, okamžitě vaše informace smažeme a potvrdíme, kdy bylo provedeno.
- Právo odvolat souhlas: Jelikož jsme závislí na vašem souhlasu se zpracováním vašich údajů (viz Právní základ níže), máte právo tento souhlas kdykoli odvolat. Například můžete deaktivovat sledování polohy, pokud již nechcete používat funkci check-in (ačkoli to omezí funkcionalitu služby), nebo můžete souhlas zcela odvolat uzavřením svého účtu. Odvolání souhlasu neovlivní zákonnost zpracování údajů, které již bylo provedeno, dokud byl váš souhlas platný.
- Další práva: Máte také právo na přenositelnost údajů (získat své údaje ve formátu, který můžete přenést do jiné služby) a právo vznést námitku proti určitým typům zpracování. EasyHours se však nezabývá profilováním nebo automatizovaným rozhodováním nad rámec toho, co je nezbytné pro poskytování služby. Pokud máte obavy nebo zvláštní požadavky týkající se vašich údajů, dejte nám prosím vědět.
Pro uplatnění svých práv nás můžete kontaktovat pomocí informací v sekci Kontaktní údaje. Na všechny žádosti odpovíme v zákonné lhůtě (obecně do jednoho měsíce).
Konečně, pokud se domníváte, že byla porušena vaše práva na ochranu údajů, máte právo podat stížnost u místního úřadu pro ochranu údajů nebo u vedoucího dozorového úřadu pro EasyHours. Doporučujeme vám nejprve kontaktovat nás a my se budeme snažit vyřešit vaše obavy.
Právní základ pro zpracování
Vaše osobní údaje shromažďujeme a zpracováváme pouze tehdy, když máme platný právní základ podle GDPR:
- Souhlas uživatele: Primárním právním základem pro veškeré zpracování údajů v EasyHours je váš souhlas (GDPR článek 6, odst. 1, písm. a). Vytvořením účtu a používáním služby EasyHours (včetně mobilní aplikace pro check-iny založené na poloze) udělujete souhlas se shromažďováním a používáním vašich údajů, jak je popsáno v této politice. Žádáme o váš výslovný souhlas při registraci (pro shromažďování vašeho jména a e-mailu) a při používání funkcí polohy (vaše zařízení požádá o povolení k přístupu k poloze).
- Dodržování právních předpisů: Kromě toho může být registrace pracovní doby nezbytná pro dodržování pracovněprávních předpisů (GDPR článek 6, odst. 1, písm. c, právní povinnost). Zaměstnavatelé v EU mají právní povinnosti registrovat pracovní dobu zaměstnanců. EasyHours pomáhá splnit tento požadavek. Pokud budeme někdy potřebovat zpracovat nebo uchovávat údaje za účelem dodržení právní povinnosti (například soudního příkazu nebo daňového zákona), učiníme tak na základě tohoto právního základu. Budeme vás informovat, pokud takový požadavek vznikne.
- Oprávněné zájmy: Nepoužíváme vaše data k žádnému účelu, který by byl založen na "oprávněných zájmech" bez vašeho souhlasu. Naše použití anonymizovaných analytických dat je založeno na našem oprávněném zájmu zlepšovat naše webové stránky, ale tato data vás osobně neidentifikují.
Stručně řečeno, zpracováváme vaše data s vaším souhlasem a, kde je to relevantní, za účelem dodržování zákonů EU o pracovní době. Svůj souhlas můžete kdykoli svobodně odvolat, jak je uvedeno výše.
Služby třetích stran
Neprodáváme ani nesdílíme vaše osobní údaje s třetími stranami pro marketingové účely. Spoléháme však na několik důvěryhodných služeb třetích stran (které jsou všechny kompatibilní s GDPR) pro efektivní provoz EasyHours:
- Analýza webových stránek: Používáme analytickou službu třetí strany, jako je SimpleAnalytics nebo Plausible, k shromažďování základních informací o návštěvách webových stránek. Tyto služby jsou zaměřené na ochranu soukromí a neshromažďují o vás osobní údaje. Nepoužívají cookies ani vás nesledují napříč jinými webovými stránkami. Data, která poskytují, jsou agregovaná (například celkový počet návštěvníků, oblíbené stránky, obecné typy zařízení) a pomáhají nám pochopit, jak se naše webové stránky používají, aniž by profilovaly jednotlivé uživatele.
- Hostingové a cloudové služby: Naše aplikace a databáze jsou hostovány na bezpečných serverech v Německu (v rámci EU) poskytovaných renomovanými poskytovateli hostingu. Tito poskytovatelé fungují jako "zpracovatelé dat" naším jménem. Jsou vázáni přísnými smlouvami na ochranu vašich dat a jejich zpracování pouze podle našich pokynů a GDPR.
- E-mailová služba: Můžeme používat poskytovatele e-mailových služeb k odesílání e-mailů souvisejících s účtem (jako je resetování hesla nebo oznámení). V takovém případě sdílíme pouze vaše jméno a e-mail s tímto poskytovatelem za jediným účelem odeslání těchto e-mailů. Nemají povolení používat vaše informace k ničemu jinému.
- Služby určování polohy: Mobilní aplikace EasyHours může využívat vestavěné služby určování polohy vašeho zařízení (GPS) pro check-in/check-out. Tato data jsou zpracovávána jak je popsáno výše a nejsou sdílena s žádnými mapovými nebo reklamními službami. Nepřenášíme vaši živou polohu žádné třetí straně; body polohy jsou odesílány přímo na naše zabezpečené servery.
Všichni partneři třetích stran jsou pečlivě prověřeni, aby bylo zajištěno, že splňují standardy GDPR. Udržujeme smlouvy o zpracování dat s těmito poskytovateli, abychom zajistili, že vaše data obdrží stejnou úroveň ochrany jako u nás. Pokud někdy změníme nebo přidáme nové zpracovatele třetích stran, kteří zpracovávají osobní údaje, aktualizujeme tyto zásady a upozorníme uživatele podle potřeby.
Přenosy dat
Všechna vaše data jsou ukládána a zpracovávána v rámci Evropské unie. Nepřenášíme vaše osobní údaje do zemí mimo Evropský hospodářský prostor (EHP). V případě, že bychom někdy potřebovali přenést data mezinárodně (například při použití služby se sídlem mimo EU), učinili bychom tak pouze s odpovídajícími bezpečnostními opatřeními (jako jsou standardní smluvní doložky Evropské komise) a odpovídajícím způsobem bychom aktualizovali tyto zásady ochrany osobních údajů. V současné době všechna data zůstávají v EU.
Změny těchto zásad
Tyto zásady ochrany osobních údajů můžeme čas od času aktualizovat, abychom odráželi změny v našich postupech nebo z právních důvodů. Pokud provedeme podstatné změny, upozorníme vás e-mailem nebo prostřednictvím aplikace/webových stránek. Datum "naposledy aktualizováno" níže označuje, kdy byly zásady naposledy revidovány. Doporučujeme vám tyto zásady pravidelně kontrolovat, abyste byli informováni o tom, jak chráníme vaše data.
Naposledy aktualizováno: 9. března 2025
Kontaktní informace
EasyHours je správcem vašich osobních údajů při používání EasyHours.eu. Pokud máte otázky, obavy nebo žádosti týkající se vašich osobních údajů nebo těchto zásad ochrany osobních údajů, kontaktujte nás prosím:
EasyHours Support
[email protected]
Můžete nás také kontaktovat ohledně jakýchkoli dotazů souvisejících s ochranou soukromí nebo pro uplatnění vašich práv podle GDPR (přístup, vymazání atd.). Jsme zde, abychom pomohli, a odpovíme co nejdříve, obecně do 30 dnů.
Pokud máte nevyřešené obavy, máte také právo kontaktovat místní úřad pro ochranu osobních údajů nebo dozorový úřad v Německu (kde se nacházejí naše EU servery) nebo v zemi našeho zástupce v EU. Vážíme si vašeho soukromí a vynaložíme veškeré úsilí k vyřešení jakýchkoli problémů k vaší spokojenosti.
Děkujeme, že důvěřujete EasyHours.eu se svými potřebami evidence pracovní doby. Zavazujeme se udržet vaše data v bezpečí a respektovat vaše soukromí.